tisdag 5 augusti 2014

NYA GÄSTBLOGGAREN

När begäret sätter in, när man får ett riktigt sug efter att bara få
skriva, skriva, skriva. Vad gör man då? Ja, jag skriver ju så klart
i bloggen. Och alla vet ju vid det här laget att jag inte har några
som helst hemligheter, allt hamnar här. hihi
Men om man inte har någon blogg då? Eller man kanske har
en blogg som man glömmer att skriva i ... eftersom man bara
blir sugen då och då, någon gång i veckan eller så.
Ja, men då finns jag ju ... som en räddande ängel. hahaha

Så är det med min älskade son.
Teddy har en blogg och han lovar och lovar att han skall skriva.
Och varje dag knallar man in dit ... bara för att upptäcka att det
inte kommit något nytt inlägg. Visst är det frustrerande? 

Men nu har vi kommit på lösningen. Han skall givetvis gästa MIN
blogg. Så där någon gång i veckan skall han få chansen att skriva
av sig ... på MIN blogg.
Visst är väl det en perfekt idé? :D :D

Precis som jag sagt tidigare så har ni så klart chansen att kommentera
om det är något speciellt ni vill att han skall skriva om.
Och varför inte? Vill ni själv skriva av er någon gång ... så är det
självklart att ni kan göra det här ... på MIN blogg. hahaha

Vet inte exakt när allt kommer igång. Jag hade hoppats på att Teddy 
skulle kunna starta redan den här veckan, men vi får se hur han gör. 
Ja, när jag vet så lär ni veta. hahaha



2 kommentarer:

  1. Jag vet vad han funderar på och vad hans tanke är. Berättar inget än det får ni se, är ju inte helt hundra om det blir det som jag tror.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, nu blev jag genast nyfiken, för till mig har han inte sagt något alls. Jag väntar med spänning. :) :) :)

      Radera