torsdag 5 mars 2015

PARKERING OVAN

Japp, jag får vara med om mycket jag. ☺
Stannade till och skulle handla middagsmaten. Och ja, parkerar man inte i garage så är det uppe i luften.
Alltså, vad är det för fel och ha vanliga gammaldags parkeringsfickor? hahaha

Hjärtat hoppar upp i halsgropen varje gång vi är i väg på våra äventyr. Det skall bli skönt när jag kommer härifrån och landar hemma ... i min egen soffa. ☺☺☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar