Japp, jag får vara med om mycket jag. ☺
Stannade till och skulle handla middagsmaten. Och ja, parkerar man inte i garage så är det uppe i luften.
Alltså, vad är det för fel och ha vanliga gammaldags parkeringsfickor? hahaha
Hjärtat hoppar upp i halsgropen varje gång vi är i väg på våra äventyr. Det skall bli skönt när jag kommer härifrån och landar hemma ... i min egen soffa. ☺☺☺
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar