så himla sugen på det, och det var sååå gott.
Jag blev så mätt att jag knappt orkar röra mig ... och jag som
tänkte mig ett litet besök hos mamsen. Undrar hur jag skall
orka ta mig HELA vägen dit ... två hus bort. hihi
Nu blir det iallafall lite slapp, sen får jag se vart jag landar. En
sak vet jag ... det blir antingen mamma eller sängen. ;-)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar