fredag 6 mars 2015

KÄRRINGAR KAN OCKSÅ

Jag och Beatrice tog oss en sväng till mamma i alla fall igårkväll
när vi ändå skulle ut med Bandit ... och där blev vi sittande. :) :) 
Det var så trevligt och det blev mer än en kopp kaffe. Ja, Beatrice
och Bandit slocknade på soffan och där satt jag och mamma och
babblade på.
Det var inte förrän runt midnatt som vi dök hem igen. Så jodå, det
är inte bara ungdomen som kan hålla igång halva natten. hehe

Men nu har jag brådis. Jag har världens bästa date nu på morgonen,
skall ju träffa barnbarnet mitt. Så jag måste lägga på ett kol.

Ni andra får ha en fantastisk morgon. Det skall jag ha ... när jag
väl landat hos Dessi och fått i mig mitt morgonkaffe.
Var rädda om er så hörs vi lite senare.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar