fredag 6 mars 2015

JAG HANN MED MYCKET

Idag hängde jag på lilleman till dagis. Det är alltid så kul att umgås
med honom, han lyser verkligen upp min tillvaro.
Men just idag fick han för sig att han INTE ville bli kvar på dagis
när jag och Beatrice skulle gå därifrån. Usch vad ont det gjorde
i mig när han började gråta. Jag vet ju visserligen att han trivs där
och att det går över. Men det känns ändå tungt att se när tårarna
trillar nerför de små kinderna. :(

Det blev i alla fall en mellanlandning hemma så jag fick i mig lite
sen frukost när både lilleman och Beatrice var på sina håll. Så nu
hinner jag med lite jobbsök också.

Längtar redan tills jag kan hämta den lilla parveln från dagis igen om
några timmar. hihi









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar