Jag riktigt kände hur mycket det tagit på krafterna. Det
mysiga var att vi stack iväg en sväng med bilen, lite ÖB, lite
käk och liiiite Dennis. :) :):)
Nu blir det mys framför TV'n. Och jag tänker INTE tänka
något på jobb ikväll.
Det blir bara jag, TV'n ... och en stor balja kaffe. :) :)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar