onsdag 4 mars 2015

UTFLYKT MED BILEN

Det var riktigt skönt att stänga ner datorn tidigare ikväll.
Jag riktigt kände hur mycket det tagit på krafterna. Det
mysiga var att vi stack iväg en sväng med bilen, lite ÖB, lite
käk och liiiite Dennis. :) :):) 

Nu blir det mys framför TV'n. Och jag tänker INTE tänka
något på jobb ikväll.
Det blir bara jag, TV'n ... och en stor balja kaffe. :) :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar