onsdag 4 mars 2015

BANDIT ÄLSKAR ATT ÅKA BIL

Jag har visserligen en liten bil med ett väldigt litet bagageutrymme. Men
vi fixade ändå så att Bandit fick en egen liten koja när vi är ute och kör.
Japp, vi satte ett galler, så det blev en liten "hundkoja". hehe
Och nu trivs han så bra där bak att när vi väl skall iväg med bilen hoppar
han genast upp när vi öppnar bagageluckan. Han verkar älska att
åka bil. 

Men en sak han INTE gillar är att åka inne i själva bilen och behöva sitta
på golvet. Det visade han tydligt härom dagen när vi skulle ha honom
på golvet en kortis, medan bilen stod still.
Nope, han skulle absolut inte sitta på golvet. Han tryckte resolut upp sina
tassar mot fönster, instrumentbrädan och allt han kunde komma på.
För på golvet skulle han inte vara.
Som vi skrattade åt honom. Han såg så rolig ut när han tittade tjurigt på
oss. Det fick bli en titt ut genom rutan istället innan han fick åka tillbaka
till sin älskade koja bak i bilen. hahaha

Den lilla storyn får avsluta dagen för mig. Nu säger jag godnatt till alla.
Jag hoppas ni också haft en bra dag, det har jag haft.
Sov gott alla och dröm sött. :) :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar