tisdag 18 juli 2017

SÖMNLÖST

Det har inte varit någon rolig natt precis. Jag har slumrat, vaknat igen, snurrat mig och sovit riktigt, riktigt oroligt.
Det började egentligen redan igår kväll, när jag kände mig off och var allmänt nere. Så det var väl bara väntat att jag skulle få en sådan natt också.
Jag blir så himla arg på mig själv när jag inte kan stänga av. Det är det som sen gör att jag får dåliga nätter. Jag vet om det ... men kan inte göra ett skvatt åt någon förändring. 😒
Jag vill ju inte påstå att jag vaknade på så mycket bättre humör. Men jag kan trösta mig med att jag har en förmåga att stänga ute det mesta när jag väl sitter på kontoret ... så det är väl det jag får jobba på idag.

Jag hoppas ni andra sovit bättre och får en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar