fredag 6 mars 2015

SITTER NÄSTAN ...

... och somnar där jag sitter i Dennis och Dessis kök och försöker få
till lite jobbansökningar.
Min rutin innan har ju varit att ta helg redan från Fredagen. Men
min nya handledare kör på hela veckan så det är lika bra att jag
också gör det.
Jag vill ju inte att andra skall slava för att hjälpa till med att få ett jobb
medan jag själv ligger på latsidan. :) :) :) 

Tur det finns kaffe som jag kan hälla i mig. Nu är det inte så lång tid
kvar innan det är dags att hämta hem lilla huliganen ... yeeeeey.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar