söndag 13 januari 2019

HELGEN

I två dagar har jag mellan varven suttit med ett annat inlägg, som egentligen skulle upp här under helgen. MEN ... bästa Alexander kom ju hit i Fredags. Och nej då har man inte tid att sitta och blogga inte. 😃

Det har varit en intensiv helg, där det både har varit Netflix med "Greta gris", busskörning, och ett besök på Leos lekland. Och den här farmodern är ganska trött ... glad att ha fått spendera tid med barnbarnen, men väldigt, väldigt trött. 😀
Nu är jag ingen sportig lektant precis ... får ju ont bara jag tar ett par steg i deras olika trappor. Men det gör inte Alexander något. Han blir bara glad av att farmor tittar på när han busar.

Idag var det första gången Zebastian var där sedan han blev så pass gammal att han skulle ha armband på sig. Han var väldigt misstänksam när personalen skulle sätta på bandet runt armen. Och när bandet väl var på plats, tittade han länge och väl med stora ögon på vad han hade fått runt handleden. 😃

Ja, det var den här helgen det. Nu blir det åter vardagen som gäller i morgon. Och en annan skall ju upp med tuppen, så det blir till att komma i säng nu.
Jag hoppas ni andra haft en minst lika härlig helg som jag haft. Ni får ha en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar