söndag 6 januari 2019

FANTASTISKT AVSLUT

Då var denna ledighet över och jag börjar arbeta i morgon. Så skönt då att jag nästan helt är återställd från virus och snuva. 
Ja, den här helgen har varit magisk. Bästa barnbarnen har varit på besök hela helgen. Visst är man lite trött nu i efterhand, inte minst för att jag fortfarande har haft lite virussymtom. Men även för att jag numera har TVÅ springande barnbarn. Och jag måste ju säga det ... Zebastian är busig, snabb, och på benen heeeeela tiden. Inget eller ingen går säker när han är i farten. 😂
Storebror är dock en duktig hjälpreda. Han ser gärna till att lillebror håller sig i skinnet, och är snabb på att berätta om Zeb hittar på något han inte borde. 😀

Nu är det tillbaka till vardagen som gäller, både för mig och barnbarnen. Det är väl lite blandade känslor där. Eftersom jag legat sjuk halva semestern, känns det inte som jag riktigt hunnit njuta till fullo. Men jag har inte tänkt på jobb alls, och har inte öppnat upp vare sig mail eller annat som gällt arbetet. Så vilat mig från plikterna har jag gjort. Det enda som gror just nu är att jag inte skall vakna av klockan i morgon bitti. Som sagt ... jag har helt kopplat av larm och allt. 😊

Jag hoppas ni andra också haft en skön helg. Sov så gott och ha vackra drömmar.

Natti natti ......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar